Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-05 12:35:21
> As nesu "dinges kazkur uzsienyje" (neverskit kartotis). Man is antstolio
> nereikia jokiu paslaygu, tegu tik kokybiskai atlieka savo darba.

Pagal aprasyma nematau jokiu nekokybes pozymiu ir didelio skolininko noro
atsiskaityti. bei bendradarbiauti. Ar klystu - visos sumos skolininkams jau
pervestos ?

> Tokiu antstolio darbu turetu but nepatenkinta ir kita puse, deja, ji
> negali but nepatenkinta nes antstolis nepazeide istatymo. Antstolio darbo
> kokybes nereglamentuoja joks istatymas (bent jau kolkas neradau).

Teisingai. Nera istatymo kuris reglamentuoja LRS, LRV, Prezidento,
antstoliu, notaru darbo kokybes. Yra tik istatymai, kurie nurodo ka ir kaip
jie turi daryti. Jei to nedaro - pazeidzia istatymus. Tavo atveju kazkokiu
dideliu pazeidimu tikrai nematau.