Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-05 13:42:54
Kaip jau sakiau, manau kad antstolis liks nenubaustas. bet bent truputi
sujudintas.
Antstolis, neturi teises i jokias asmenines paziuras kas liecia mano
asmenybe. Jei jau laikomes istatymo raides, tai jis turi tik sausai vykdyt
tai kas ten parasyta, be jokiu nukrypimu i asmeniskumus ir asmenybiu
vertinimo.