Tema: Re: offtopic: ir mane tenkina dabartinė situacija
Autorius: Ninja666
Data: 2009-05-05 14:10:14
Faktas wrote:
> tie remontai ir gyvuliai, tai manau vadintis turi ne "uždirbi", o "susimažini išlaidas".
> aišku, kad jei jas susimažini iki minimumo, tai nebebaisus ir pajamų sumažėjimas.
> o, kad darbą prarasti sunku dirbant namuose, tai kažkaip prieš sutikdamas norėčiau
> išgirsti kokia čia sritis.

Darbas yra internetu. Pajamos gali sumažėti ir netgi galiu išeiti į
nuostolį. Bet tai būtų tik mano klaidų pasėkmė - tai patvirtintų mano
devizus-mintis:

a) Visi gauna pagal nuopelnus
b) Kvailumas turi būti baustinas ;)

Dėl tam tikrų niuansų plačiau nekomentuosiu. Ne apie savo darbą norėjau
pasakyt, o apie tai, kad visi kas stengiasi, tas randa kuo užsiimti. O
pažįstu tikrai krūvas tokių, kurie dejuoja, aimanuoja, bet kai jiems
duodi konkrečius pasiūlymus (pvz pabandyk lįsti ten, padėsiu,
parekomenduosiu) ir pnš. tai gauni atsakymą ai vistiek nepasiseks, kam
eikvoti veltui laiką ir pnš.

O tas laikas leidžiamas prie tv, butelio ar dar kur.