Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-04 17:47:17
Ok, ziurim:

1. Esme tame kad jis turi ne tik adresa kuriame as jau N metu negyvenu, bet
ir ta kuriame as N metu gyvenu, deja, visa info siunte tik pirmuoju adresu.
2. Emeilu antstolis informavo mane apie bendra skolos suma, ne tik mano
skolos bet atskirai ir zmonos. Jei jis to negalejo daryt tai kodel visgi
padare? o jei jau padare Tai kodel neinformuoja kaip ta skola ir kur
sumoket. Praktiskai gi ir kalba eina apie tai, kad antstolis daro viska kad
tik nesuzinociau info kaip sumoket skola.
3. Jau minejau, kad dalyje pazymu parasyta, kad skola padengta, liko
neapmoketos tik antstolio islaidos. Ar kai prerkinates Maxsimoje ir
pardaveja jum atspausdina kasos aparatu ceki uz prekes, ar mokat uz pati
ceki? Arba kai gaunat saskaita uz kokias paslaugas, ar mokama uz pacios
saskaitos israsyma?
4. Na nepulkim i krastutinumus. Neinformuoti ir sukisti lituokli i gera
vieta :) Nekalbu apie spaudima, bet bent jau galejo pasidomet apie mano
galimybes-negalimybes moket skola. Jei tiek metu siuntinejo raginimus senu
adresu, o cia va stoviu as visame grazume pries juos ir jie nei zodzio
neislemena.
5.Pazymoje nenurodyta kam ji skirta.
6. Tai va butent to ir prasau antstolio. KARTOJU JAU KELINTA KARTA, problema
tame kad antstolis neduoda man info.
7. Ok. kaip sakiau (jau pabodo kartotis), yra skolu kurios jau sumoketos,
pabaigtos, padengtos, bet antstolis tik nurodo kad esu skolingas, nenurodo
kiek, nenurodo kaip atsiskaityt.
8. Gyvenimas uzsienyje ne argumentas? Kodel?
0. Mano tikslas. Sumoket skolas. Mano problema. Nezinau kaip. Neturiu info.
Nei emeilu, nei telefonu nei nuvykus gyvai i kontora, antstolis ar jo
padejejas man sios informacijos nesuteike.