Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-05 12:22:27
Ka gi, issiaiskinom, kas rasyta klausimo temoj - antstolis atliko viska
pagal istatyma,nors  taves tai ir netenkina.

UK antstoliai - linkiu pabendrauti. Lietuviski atrodys svelnus kaip
snieguoles uzpakaliuks. Nezinau kaip grafysciu teismuose (ten sako ishvis
grieztai), bet tie kur privatus su atestatais tikrai su tavim nesicackins ir
uz rankyciu nevedzios. Specifika odnako. Ko tu nori - zmogus turi kruva
skolu, dinges kazkur uzsienyje, pasirodo kontoroje po N metu, nes JAM
prisireike kazkokios paslaugos. Aha - viska mesim ir pulsim dziaugtis.
Nepamirsk - antsolio klientas ne tu, o kita puse.