Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-04 18:39:32
> Informacija antstolio uzvestoje byloje yra ? Kas parasyta prie vieno ir
> prie
> kito adres ?

Tai cia gal ne manes to klaust reiketu? Is antstolio turiu tik minetas
pazymas. jose jokie adresai nenurodyti. Buvo paskelbta mano pajieska
Lietuvos policijoje. Pajieska inicijavo antstolis, policija buvo informuota
apie mano dabartini adresa, pajieska nutraukta. Kadangi pajieska nutraukta,
laikau kad antstolis informuotas apie mano dabartini adresa, del visa ko dar
ji informavau atskirai.

> Antstolis tave informavo rastu. Plius skolinko pareiga paciam rupintis
> tinkamu prievoles ivykdymu.

Tai o ko as cia rasau? ko jam rasau? ko jam skambinu? ko i jo kontora
vaziavau? siaip del gero laiko praleidimo?

> Maksimoje ne.  Nes nera istatymo, kad privalai moketi kasininkei. Kad
> privalai atlyginti antstolio veiksmus, tokios taisykles yra.

Zodziu man antstolis israso sakaita uz jo paslaugu apmokejima, tai as ne tik
apmoku saskaitoje nurodytas paslaugas, bet dar ir pati saskaitos israsymo
fakta? O kad antstolis su manim kalba telefonu, kiek tai kainuoja?

> Nepulkim i krastutinumus. Atsivilko skoliinkas po tiek metu, tai dabar
> antstolis ta proga turi atbegti ir pulti ant keliu jo prasineti kazko ir
> dometis.

Nu tau su krastutinumais ziuriu sunku. Vel jis savo. Arba pult ant keliu,
arba tylet ir nieko nesakyt. Kur zmogiskas bendravimas? as ne pries ji. Jei
skolininkas atsivilko po N metu, tai gal jis turejo tam piezasciu, tai
asmeniska. Faktas, jis atsivilko ir nori sumoket skolas. Beda ta kad jam to
neleidziama padaryt.

> Tai - pazyma. Taskas. Ne reikalavimas ir nepriminimas. Tu prasei pazymos.
> Taskas.

Tai dabar turiu anstoliui rasyti prasyma, kad jis is manes pareikalautu
sumoket skolas? Taskas. Turiu jo maldaut rastiskai kad atliktu savo
pareigas? taskas

> Galesi tai pagrist kokais nors įrodymais ?

Galesiu, turiu visus emeilus, ir telefoniniu pokalbiu irasus. jei del ju
tikrumo kyla itarimu tegu tai nustatineja ekspertize.

> Kaip sakiau - nei telefonu nei emeilu tokios informacijos jis neprivalo
> teikti. Ypac, jei mano, kad kitoje ragelio puseje konfliktuoti norintis
> asmuo.

Tai jei neprivalo, kodel dali informacijos teikia? butent ta dali kurios
labiausiai neprivaletu teikti pagal antstoliu istatyma jei nera tikras koks
asmuo kitam laido gale. Konfliktuoti linkes asmuo? Tai kad nelinkes, labiau
linkes isspresti sia problema, bet zinoma susierzines po sitokiu antstolio
nedarbiu. Na ir sorry ne nuolankus avinelis, truputi zinantis zmogaus
teises, suvokiantis morales principus.

> LR pilieciamas kolkas gyvenimas uzsienyje nesuteikia papildomu privilegiju
> pries pasilikusius.

Tai o ko as tokio isskirtinio reikalauju?

> Pagal aprasyma supratau, kad taip nera. Jei tikslas sumoketi skolas,
> procedura labai paprasta. Eini pas antstoli (jei negali - igaliotas asmuo)
> ir susipazisti su vykdomosiomis bylomis. Susizinai moketinas sumas ir
> pervedi jas i antstolio depozitine saskaita arba tiesia skolininkui. Jei
> buvai nuvyke stik pazymos, tai nereiskia, kad antstolis informacijos
> nesuteike - tu jos neprasei. Jei zinai tikslias skolu sumas, situacija dar
> paprastesen. Eini i banka ir darai pavedima skolininkui, o kvituko kopija
> registruotu laisku siunti antstoliui.

O neatrodo keista, kad yra zmoniu kurie neturi teisinio issilavinimo ir
kuriems atrodo naturalu kad jei eini pas antstoli tai ir antstolis turi but
kazkiek suinteresuotas bylu sprendimu, berods ji butent tam ir igalioja
Lietuvos respublika. Zodziu, jei einu pas dantista tai tikiuosi, kad man
taisys dantis ar ne?