Tema: Re: offtopic: ir mane tenkina dabartinė situacija
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-05 14:00:51
manau, kad dirbant sau savo namuose prarasti darba yra labai sunku (nebent ligos atvejis), o su pajamomis - tai nebent pats sau susimoki :)
O siaip tai darbuodamsisi namuose juk irgi uzdirbi, kad ir "virtualiai" t.y. neisleidi pinigu. Ir dirbti galimatiek remonto, preiziuros darbus, tiek pvz auginiti darzoves, vaisius, gyvulius, kas uztikrintu tavo seimos maisto aprupinima. Mano nuomone, kas neatitrukes nuo zemes tai krize isgyvens.

T:)