Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-05 12:28:57
Su UK antstoliais man niekai neis pabendraut. as ne UK. neesme. Manes
nebaido istatymo grieztumai ar negrieztumai.
As nesu "dinges kazkur uzsienyje" (neverskit kartotis). Man is antstolio
nereikia jokiu paslaygu, tegu tik kokybiskai atlieka savo darba.
Tokiu antstolio darbu turetu but nepatenkinta ir kita puse, deja, ji negali
but nepatenkinta nes antstolis nepazeide istatymo. Antstolio darbo kokybes
nereglamentuoja joks istatymas (bent jau kolkas neradau). Joks istatymas
neliepia buti zmogiskam, o jei neliepia, tai kam buti?