Tema: Re: offtopic: ir mane tenkina dabartinė situacija
Autorius: Ninja666
Data: 2009-05-05 13:42:34
Faktas wrote:
> aš iš tų, kurie tavęs klausia:
> o už ką mokėt už tą pigesnį maistą?
> o paskui toliau klausia:
> jei sakai, kad atlyginimo nesumažino, kodėl tikras, jog po mėnesio nesumažins arba neatleis?
> arba, jei pats sau šefas, kodėl tikras, kad darbo ir toliau bus?

a) Darbovietėje praradęs darbą galėčiau dirbti visą dieną sau
b) Dirbu ir papildomai sau. Ten jau prarasti darbą nėra šansų :)
c) Turiu santaupų, kurios mane, mano žmoną ir mano būsimą mažylį
maitintų iki "krizės" pabaigos.

d) Pvz sekmadienį, pirmadienį kėliausi 5 ryto. Miegoti 5-6h per darbo
dieną - kasdienybė. 16h+ prie pc - įprastinis reikalas. Ką darai tu, kad
nederėtų aimanuot "krizė... krizė..." ?