Tema: Re: offtopic: ir mane tenkina dabartinė situacija
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-05 13:31:56
Ka darys zmones kai nebetures ko valgyt? Issikas sau kapa, atsiguls ir
geranoriskai numirs is bado? Tikrai ne. Yra pasaulyje daug pvz. ka padaro
alkana minia, alkanu daugeja ir dar dauges, zmones badu nemirs, prasides
riauses, atviri plesimai is parduotuviu. Kalbu ne apie pavienius atvejus kai
koks bomzelis kokia bulkute nuknisa. Eis simtai, tukstanciai zmoniu ir ims
tai kas jiems butina isgyvent. Scenarijus fantastiniam filmui apie pinigu
eros pabaiga :) Tikiuosi ... :)