Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-04 17:27:18
Ok, ziurim ish antstolio puses.

1. Iš kur antstolis paeme adresa, kuriuo tu jau N metu negyveni ? Pats
nesugalvojo, turbut pateike kreditorius. Ar antstolis visdelto  turejo
realia galimybe tureti tavo realu adresa ?
2. Emeilu antstolis tikrai negali detalizuoti skolų sumos ir kitų detalių.
Su vykdomuoju raštu turiniu kiekvienam pašlemėkui parašiusiam per emeila
susipažinti IMHO tikrai druadziama.
3. 120 Lt ne uz nieka, o uz pazymos ishdavima. Antstolis nekaltas, kad pas
tave kruva skolu ir jam reikai paruosti tau pazyma, ja atspausdinti ir ish
to dar uzdirbti.
4. Kad antstolis taves nespaudzia moketi skolos atejus pazymos normalu -
tokio procesinio veiksmo, kad skolininkui katejus i antstoliu kontora
sukishamas i subine lituoklios ir atimamos babkes CPK nenumato. Jei jie
mato, kad tu atejai pažymos, tai ją ir išduoda.
5. Pažyma skirta ne tau, o jos gavėjui. Logiška, kad ten nėra jokių
reikalavimų tau, bei nurodymų, kur ir kaip įvykdyti prievole.
6. Argumentas, kad nežinau kur pervesti - niekinis. Jei netinka antstolio
paslaugos galėjai paprašyti galimybės susipažinti su vykdomaja byla. Ten
nurodyti tavo kreditoriaus duomenis, kur tu gali jam pervesti skolas.
7. Vykdymo išlaidos apskaičiuojamos pasibaigus vykdomojo rašto vykdymui ir
įvykdžius prievole. Tada jos ir bus suskaičiuotos.
8. Reikalauti telefonu pateikti kokia informacija iš antstolio tu tikrai
negali - konfidencialu. Gyvenimas uzsienyje - ne argumentas. Ypac, kai
antstolis zino, kad skolininkas turi teisminius procesus, kuriame bus
naudojama jo kontoros turima informacija. Nx jam to reikia.

0. Koks visdelto tikslas tavo, taip ir nesupratau.