Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-05 12:26:42
Vistiek nesuprantu, ko tau nepasake ? Saskaitos numerio ? Netikiu. Pasakyk
kontora ir ash tau saskaita gausiu per 15 minuciu, jei tai bus darbo laikas.
 Daugiau tau nieko nereikia - skolos suma zinai, kur pervesti zinai.
Antstolio islaidu ir uzdarbio tu dar neskolingas, nes ju taves dar niekas
neprase. Visa kita informacija tik antstolio kontoroje. Likbezas antstoliu
veiklos klausimais I jo bei padejeju pareigas tikrai neieina. Teisme tenka
kartais matyti, kaip ieskovas braunasi pas teiseja su klausimais - kaip cia
man ieskini parasyti, kad geriau butu. Aga, viska meta ir priima.