Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-04 14:58:13
1. Jis neisreiske jokiu abejoniu del emeilo tikrumo.
2. Gyvenamaja vieta esu deklaraves tik uzsienyje, buvo skelbta mano
pajieska, buvo informuota policija kur as gyvenu, pajieska nutraukta.
3. Mano skambuciai? Tai kad nei karto jis neparode abejojantis, kad skambinu
butent as.

Ir galiausiai. Kaip jau rasiau, informacija apie skolos suma jis man dave
(to neneigiu ir skola pripazystu, mokejimo nevengiu), bet nepasivargino
nieko detalizuoti. Kaip minejau nezinau kur ja sumoket, cia pasake kad i
antstolio saskaita reikia. Ok, bet man mazu maziausiai reiktu zinot tos
saskaitos numeri ir kuriam banke ji yra. Sito as nezinau. O gal antstolis
pateikes man informacija apie skolos suma, bijo kad tos skolos nesumoketu
koks Bronius is kalabi...skio?