Tema: Re: Klausiams: teo šviesolaidis mano namuose
Autorius: Levas
Data: 2010-10-07 17:49:11
man atrodo, kad aponentas su savo laidu kuris nereikalauja maitinimo yra tipinis daugiaauksciu LANu vartotojas: siena, skyle, utp kabelis su fiske. Todel jam tie "adapteriai" asocijuojasi su nezmoniskai nepatogumais ir didelem elektros saskaitom. O jam antro kompo pajungti negalima del grieztu "interneto tiekejo" sankciju.

O man, kaip DSL vartotojui gilia dzin laidu ir adapteriu buvimas. Tuo labiau, kad as naudojus kelis LAN "abonentus". O beto, net ir turedamas LAN, as statyciausi kazka panasaus i ruteri/firewalla. Vis geriau nei kruvo idiotisko softo windozes trejuje- reikia gi saugotis nuo slamsto ir bjauriu LAN kaimynu.

O kiek teko daryti rekomendacijas naujuosiuose namuose, ten visus padarem savotiska technologine skylute kur sueina visi UTP laidai ir vistiek stovi koks nors switchas, modemas ir panasiai. Gi 21 amzius, ne vienas prietaisas turi LAN jungti.

Va vieno zmogelio namelio tinklas: 2 TV su vienokiu ar kitokiu LANu, kompas didelis su LAN, kompas nesiojamas su bevieliu, ruteris+bevielis+switch, HDD su LAN filmams laikyti. Aisku dar jis norejo, kad ruteri priversciau siurbti torentus, bet as patingejau, dabar tai daro arba kompas arba vienas is TV mediacentru.

Galos nenaudoja.

Jei atsiras optinio laidelio galimybe, tai bus atsisakyti TEL linijos, o optinis dabapteris bus pristatytas prie ruterio vietoje modemo.

--
Bye, Levas