Tema: Re: Klausiams: teo sviesolaidis mano namuose
Autorius: Levas
Data: 2010-10-02 10:43:47
atsargos padarymas kainuoja? Paziurek kiek kainuoja skirtingu gyslu kiekio kabeliai, ir paziurek kiek kainuoja zemes darbai ir visas popierizmas.
O dar optinis sutankinimas? Nemanau, kad kokia MV turi investicinio kapitalo tokiom jungtim.

Kalbejau su tokia mergycka apie tuos greicius, planus ir kitus techninius dalykus. Naujose "statybose" 200Mbit abonentui su centru nera riba. Bet bus reikalinga normaliai televizijai ir kitom ateities paslaugom.

--
Bye, Levas