Tema: Re: Klausiams: teo sviesolaidis mano namuose
Autorius: <antanas@sargenai.lt>
Data: 2010-10-03 22:57:10
didele stotis yra pati kaip namas :)
o tokiose spintose tai DSLam yranga dazniausiai stovi, kad paveztu
televizija toliau nuo "tikros" stoties nutolusiems klientams, o kainekurios
spintos transformavosi I FTTH. Nu tai cia tipo nieko labai gero, nei labai
blogo, yra kaip yra, svarbu internetu patenkintas butum, o kam tau ten
rupintis, kad I ta spinta 10Gbit tikrai neateina