Tema: Re: Klausiams: teo sviesolaidis mano namuose
Autorius: Andr
Data: 2010-10-02 10:48:04
Na neesme kiek ir kas kainuoja, esme tame, kad tokius pinigus turi siai
dienai tik TEO. Tik tiek, kad jie pramiegojo ant lauru rinkdamiesi pelna is
dsl'u. O meganetas su mvisata tuo tarpu tampesi savo lan'us po senus
miegamuosius rajonus. Butu teo tada nemiegojas, konkurentu gyvenimas dabar
butu gerokai sunkesnis. Turi teo dabar kist didelius pinigus, kad atsikovotu
sita rinkos dali.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5465 (20100920) __________

http://www.eset.com