Tema: Re: Klausiams: teo šviesolaidis mano namuose
Autorius: Levas
Data: 2010-10-04 20:26:14
per koaxa teoriskai galima perduoti labai platu spektra dazniu nuo keliu megahercu iki gigo. IR jei modemai butu tokie placiajuosciai, tai butu viskas ciki. O dabar skaitmenine dalis tikrai ten siaura. Tik vartotojas kazkaip sugretina analogines transliacijas (TV ir radia) prie skaitmenos ir jam atrodo viskas ciki. Transliuojant VIENAS-VISIEMS, tas 10 ar 20 megabitu pilnai patraukia ir skaitmenines TV. Taciau jei butu koks nors TV on demand (nuoma) tai jau koaxas nepatrauktu. Dar ir neaisku kaip jie multiplexina vartotojus- modemai tai vienodi, turetu buti koks nors paketu kontroliavimas nuo koliziju. Turetu buti gi tos pacios bedos kaip ir su coaksaliniu ethernetu.

--
Bye, Levas