Tema: Re: Klausiams: teo sviesolaidis mano namuose
Autorius: Edvinas
Data: 2010-10-05 12:21:03
2010-10-05 11:32, YZF rašė:
> tai gal ne su optika nelabai gaunasi paduoti tokio interneto? greitis
> (kiekvienam) ir stabilumas?

Nemanau, kad greitis ir stabilumas nukentės, jei optika bus iki stotelės
name, o tada iš tos stotelės nutiestas UTP.

Kaip ten bebūtų, dabar daugelyje namų, butų, darydami remontą
išsivedžioja UTP, pasidaro UTP įvadus į laiptinę. Optiką iš anksto vargu
ar kas išsivedžioja.

Aišku, aš žiūriu iš savo varpinės, bet aš Teo šviesolaidžio neimčiau
vien dėl tos priežasties, kad man reikėtų kažkaip temptis šviesolaidį
per butą arba susiorganizuoti maitinimą laiptinės skydelyje
konverteriui... Man priimtinesnis variantas, kai interneto tiekėjas
kažkur savo dėžutėje rūsyje pasistatęs tą konverterį ir man duoda UTP
kabelį, kurį aš galiu tiesiai jungti į kompą/routerį.

--
Edvinas