Tema: Re: Klausiams: teo sviesolaidis mano namuose
Autorius: Levas
Data: 2010-10-02 10:58:17
nieko, standartines kainos kaip ir daugiabuciuose. As gi sakiau, EU lesos naudojamos. Jokiu sisku nera. Pavasari sukuite visus "sodus" su pusiau betransejine technologija ir "internetizavo" visa rajona.
Teoriskai kaime tureciau geresni interneta nei miesto centre, tik kad as ten vos kelias savaites pagyvenu.

O kai vede interneta i darba, tai pradines investicijos tipo 7000Lt, bet susiderejom 2 metu sutartim.

--
Bye, Levas