Tema: Re: Klausiams: teo šviesolaidis mano namuose
Autorius: Andr
Data: 2010-10-01 18:49:32
Na nezinau ka tu vadini atskiru sviesolaidziu..., bet iki taves ateina
atskira skaidula nuo pagrindines stoties(kroso). Jos tu su niekuo
nesidalini, niekur nestovi jokie switchai/routeriai ar kazkas panasaus. Tau
is stoties paduodamas srautas kiek tau priklauso ir jis eina tiesiai iki
tavo buto. Dabar tavo eile atsibusti.