Tema: Re: Klausiams: teo sviesolaidis mano namuose
Autorius: Kestas.
Data: 2010-10-03 11:33:58
> Ir dar tokio niekalo kaip 1Gbit nera, nes paprasciausiai vedant optini kabeli brangiausiai kainuoja zemes darbai nei skaidula. Todel teo prasitampe storulius kabelius tarp savo stociu. Ir kai vede i mano darba kabeliuka asmeniskai, tai pravede ne viena ar dvi skaidulas, o prakiso pirsto storio kabeli su keliolika gysluciu. Is ju tik viena panaudojo, kitas pasidejo ateiciai.
> Yra toks terminas "dark fibre", pasiskaityk http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_fibre

Ir vienos skaidulos galimybes aisku dideles (joje galima leisti ne viena spinduli, o
kelis "spalvotus" - dwdm'ai visokie), bet daugiau nei 1Gbps konverteriai kainuoja
truputi  nepigiai,  ir jei turi galimybe prasimesti visa kabeli, kur kas pigiau sustatyt
kokius 4  gigabitinius linkus  ir juos sujungti swicho lygyje, nei viena 10gbps.
Ypac jei suliniai nuosavi ir gali ten klot ka nori, arba teisingai prasukes reikala su
najomis statybomis tampi vieninteliu legaliu tiekeju (kitiem ne nebegalima savu
kabeliu pakloti) Aisku, ner garantjiu kad vel nepasikeis technologija, ir vel nereikes
pertiesti optikos (koks nors skynetas tai prasove kazkada  senoveje pradejes su
multimodine optika, dabar ja visa reikia keisti i singlemodine, bo multimode ir
atstumai nekokie, ir gigabitiniai konverteriai nekrikscioniskom kainom)