Tema: Re: Klausiams: teo šviesolaidis mano namuose
Autorius: Edvinas
Data: 2010-10-05 11:09:49
2010-10-04 19:41, Andr rašė:
> Dafiga pralaidumo? Gal optika metam lauk ir coxalus visi tampomes?
> Turbut realus pralaidumas max 10 Mbps. Bent jau teo gala valgo ~5-6
> megus paprastai skaitmeninei tv. Labai man idomu koks ten hd per ta
> coaxala ateina... dar plius analogas, radija, internetas...

Ar tu suvoki, kad į kvailio vietą save šitokiais pareiškimais statai?

Kaip jau rašė, koaksialu galima perduoti labai platų dažnių diapazoną.
Apie Gigahercą yra riba. Žemiausiuose dažniuose eina radijas,
aukštesniuose analoginė TV, dar aukštesniuose DVB-C.

Naudojant QAM128 moduliaciją 10MHz pločio juostos pralaidumas yra apie
64Mb/s. Taigi, pasiskaičiuok kiek tų 10MhZ pločio nešančiųjų sutilps į
kelių šimtų MHz ruožą, kurį galima skirti DVB-C transliavimui.

O kad pralaidumo koaksialui netrūksta, užtenka pasižiūrėti kokiu srautu
transliuojami kanalai. Mano patirtis yra su INIT. Taigi, tos
televizijos, kurios tiekia nespaustą signalą tiesiai INIT yra
transliuojamos 10Mb/s srautu (LTV, LNK, Sport1, gal dar kuri LT
televizija). Visi kiti kanalai irgi transliuojami tokie, kokius INIT
gauna iš tiekėjų. Tame tarpe ir HD.

Suprask tu vieną dalyką — kiekvienam dalykui yra sava paskirtis.
Analoginės, DVB-C transliacijose jiems nereikia dvipusio ryšio, nereikia
siųsti atskiro srauto kiekvienam vartotojui. Siunčiama VIENAS->VISIEMS.
Šviesolaidis tokiam dalykui irgi kuo puikiausiai tiktų (kaip suprantu,
tai dabar kabelinės TV iki savo kažkokių tarpinių stočių irgi yra
šviesolaidį nusitempusios), bet koaksialas yra daug pigiau, be to jau
yra infrastruktūra, likusi iš analoginės TV.

Interneto, IPTV atveju, reikia paduoti individualų srautą kiekvienam
vartotojui, reikia dvipusio linko ir čia koaksialas jau nelabai tinka.
Dėl to renkamiesi kiti sprendimai.

--
Edvinas