Tema: Re: Klausiams: teo sviesolaidis mano namuose
Autorius: Levas
Data: 2010-10-02 10:14:23
dabar teo utilizuoja pirmasias DSL stotis, tai kai kurios is ju papuola i mano rankeles. Tai patikek, kiekviena DSL "korta" kuri aptarnauja ~30 DSLu turi savo optini uplinka. O toliau ta optika toliau sueina i dar rimtesne technika. Ir tai su pasenuse technologija kuria meta lauk.

Ir dar tokio niekalo kaip 1Gbit nera, nes paprasciausiai vedant optini kabeli brangiausiai kainuoja zemes darbai nei skaidula. Todel teo prasitampe storulius kabelius tarp savo stociu. Ir kai vede i mano darba kabeliuka asmeniskai, tai pravede ne viena ar dvi skaidulas, o prakiso pirsto storio kabeli su keliolika gysluciu. Is ju tik viena panaudojo, kitas pasidejo ateiciai.
Yra toks terminas "dark fibre", pasiskaityk http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_fibre

--
Bye, Levas