Tema: Re: Klausiams: teo šviesolaidis mano namuose
Autorius: Andr
Data: 2010-10-01 17:12:34
Mikrovisatos greiciausiai ateina utp kabeliukas arba optika iki namo, per ji
paduoda max 1000Mb/s, ir ta stebuklinga srauta isdalina visiems namo
gyventojams. Tada pas visus buna teoriskai 100Mb/s, bet praktiskai piko metu
b*b*s saujoj...
O pas teo tau ateina atskira slanga is stoties ir su niekuo savo srauto
nesidalini. O tas konverteris turbut 2x2 metru, kad tiek nepatogumu sukelia?