Tema: Re: Klausiams: teo sviesolaidis mano namuose
Autorius: YZF
Data: 2010-10-05 12:40:54
Cia jau del techniki kaip ten tuos kabelius susivedzioti. Gali puse gyvenimo
praleisti derindamas ir planuodamas kur tas konverteris stoves ir per kur
tas UTP leidas eis....

Pas mane visas konverteris sudetas i 'spintele' sienoje, paciame bute nes
koridoriuose yra specialiai numatyti kanalai visokiems kabeliams. Ir tuo
paciu lan kabelis irgi jau suvestas i sienas, tai kaip ir nematau problemu
kai tiesiog turiu rozete is kurios eina laidas i kompa ir basta.