Tema: Re: Klausiams: teo šviesolaidis mano namuose
Autorius: Audrys
Data: 2010-10-05 07:54:46
specialiai tau idiotui atkreipiu demesi, kad kiekvienas analoginis tv
kanalas
koakse turi savo dazni-nesanciaja. ir jei dar nors parapijos pradinej butum
mokesis fizikos tai iziuretum ir skirtuma tarp koakso ir dsl - skirtuma tarp
simtu MHz koakse ir gal poros desimciu itin isitempus stenant telefoniniu
kabeliu.