Tema: Re: Klausiams: teo šviesolaidis mano namuose
Autorius: Andr
Data: 2010-10-01 23:03:35
Tavo mikrovisata i nama turbut paduoda 1Gb/s, o kiek name vartotoju? Tikrai
ne 5 ar 10. Eilinis vartotojas nepastebes jokio skirtumo, bet realiai jie
tau piko metu nei is tolo negali duoti to greicio kuri tu nusipirkai. Gerai
jei name kaimynai pensininkai, o jei bent 10 zmoniu vakare prades siust
torentus - kiekvienas po 10-12MB/s (jei planas 100Mb/s), gausis didelis
kaka... Tokiu dalyku nepastebi kol neprireikia to ju greicio, o tada jau
buna velu.