Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: ALORA
Data: 2013-10-07 12:06:15
na, dėl manęs tegu tai ne duona. Bet tik nepradėk čia sapalioti, kad čia
kažkas ypatingo su mielėm duoną kept. Su raugu man asmeniškai nepatinka
rezultatas. o jeigu tau nepatinka, kad aš kepu su mielėm, tai čia tavo
problema. Jeigu nepatinka mano duonkepė - tai irgi tik tavo problema.
nesuprantu, ko čia putojies ir ką bandai įrodyti. Klausimas juk visai ne tas
buvo, kas geriau, mano duonkepė ar tavo žmona ir patirtis kepykloj

"Yvl"  wrote in message news:l2ts89$top$1@trimpas.omnitel.net...

duona su mielemis kept tai cia vabsce topas :)