Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: bzik
Data: 2013-09-25 15:03:12
kaip kam. Pas mus, tarsi po 3m, vis dar kepa, 1-2 kartus per savaitę. Juodą
duoną perkam. Kita kepam patys.

"Gipsas"  wrote in message news:l1uhvl$3gk$1@trimpas.omnitel.net...

na tai, pas jus Doitclande gal labai duona sudina, kad suzavejo ta duonkepe?
Siaip jei kada pasakysi adresa, as tau atsiusiu kepala Garliavoje kepamos
"Lietuviskos duonos"...man tai kazkokia fantastika, o ne duona..nebesinori
nei kept, nei kazkokio kito ieskot..
Siaip Lietuvoje kiek turiu kolegu visi irgi susizavejo ja, bet po keletos
menesiu atsibodo...Tai tiesiog dar vienas zaidimas suaugusiems...:)