Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: ALORA
Data: 2013-09-26 13:42:23
tai tada tikrai regionai skiriasi, nes lydlas yra absoliutus no go bavarijoj
(arba Niurnberge). Ten bet koks faršas kepant į dešrą pavirsta. Plius dar,
paviršiuje jis ružavas, o viduj - pilkas. Vienintelis natūraliai
besielgiantis faršas bavarijoj šunų pardėse - visokie ten arkliai beigi
ožkos. Bet parduotuvėj galima pirkt nebent dyydelį gabalą didmenoj ir tada
viduriujas bus geras.
PS: aš nežinau, kaip yr su kiowle, aš jos niekur nevalgau. Gali pasakyt tik
apie jautieną

"ROOTS"  wrote in message news:l1vef1$mvk$1@trimpas.omnitel.net...

nu blyn, farsas lydle geresnis nei farsas maximoj  kelis kartus!
mesyte kepant is jos neisbega pilna keptuve vandens, nei kaip kepant mnesyte
is maximos.

"