Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: ALORA
Data: 2013-10-01 15:27:38
kai sumeti viską į duonkepę - tada nereikia stovėti ar galvoti, kokios ten
klimatinės sąlygos, ar nieks lango neatidarė, ar katinas (Felis silvestris
catus) nenusprendė patikrinti tešlos konsistencijos ir apskritai lakstyt per
3 aukštus iš biuro į virtuvę kažkokiems tarpiniams darbams ar žiūrėjimui į
orkaitę. Na, jei gyveni virtuvėj, tai gal tai ir nėra sudėtinga, bet
ruošiant visą maistą šviežiai,n kur jau ir taip dafiga procesų ir etapų, dar
galvot apie duoną yra bereikalingas protinio darbo nukvakintos smegeninės
kvaršinimas

"Yvl"  wrote in message news:l2brdv$qtq$1@trimpas.omnitel.net...

pupa, mano pirmas oficialus darbas buvo duonos kepykloje, tai as tos duonos
tiek iskepes, kiek jus visi per gyvenima neiskepsit :)
o back to business - kol tesla kyla, nebutina prie jos stoveti ir ziureti. I
orkaite uzmest aki irgi nesudetingiau nei kepant pyraga  :)