Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: eSSas
Data: 2013-10-04 15:54:47
On 10/4/2013 3:19 PM, ALORA wrote:
> grybą tu čia kažkokį pjauni. Normaliuose namuose naktį šalta, kur ta
> duona iškilt gali? Nu, nebent pleškinat radijatorius naktį :) arba
> naudojat kilimo paturbintojus. Bet su paturbintojais aš galiu ir pardėj
> nusipirkti, koks tikslas tada būtų daryti. Tai viena. Antra - skonis su
> visokiais milteliais visada būna labai geras, neveltui chemijos ir
> fizikos laboratorijos dirba prie medžiagų, dirginančių tamstos ir
> tamstos svečių skonio receptorius. Trečia, kad duoną sukišti kepti,
> reikia atsikelti, o su duonkepe galima atsikelti, kad iškeptą duoną iš
> [...]

Šitoj vietoj privalu pakalbėt apie "gero skonio miltukus". Žmogus yra
paprastas sutvėrimas ir jo pojūčiai programuojami nesudėtingai. Yra
receptoriai ir yra jų surišamos medžiagos (kurios po surišimo, signalo
perdavimo smegenams ir jo apdorojimo ten) nulemia skonio pojūtį. Bėda
tame, kad receptoriai nebūtinai itin išrankūs, ir tokiu būdu smegenai
išduriami nebūtinai natūraliam maistui būdingų "tikrųjų" junginių.

Ir štai tada gaunam situaciją, kai šūdas su pakankamu kiekiu natrio
gliutamato patampa vartotinu ir net skaniu. Apie ką šita istorija? Apie
tai, kad "chemijos ir fizikos laboratorijos" iš esmės dirba ties skonio
receptorių išdūrėjų paieškom. Ar tai derėtų vertinti kaip privalumą?
Buyer beware, vienžo

S.