Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: ALORA
Data: 2013-09-26 13:48:54
aš mitybos mokymuose mačiau, kaip su reikiamom medžiagom iš visokių
'separatorių' (DE http://de.wikipedia.org/wiki/Separatorenfleisch) padaro
kumpį su visa faktūra ir pan. Daugybė žmonių DE, pvz., perka kumpį, bo mano,
kad jis iš kumpio. Bet iš tikrųjų, jis tik taip atrodo :)Žodžiu, faršą
geriau pačiam susimalt, nesvarbu, kokios mėsos. Arba pardėj perki mėsą ir
prašai iškart sumalt

"eSSas"  wrote in message news:l20h0m$3sl$1@trimpas.omnitel.net...

On 9/25/2013 10:45 PM, ROOTS wrote:
> nu blyn, farsas lydle geresnis nei farsas maximoj  kelis kartus!
> mesyte kepant is jos neisbega pilna keptuve vandens, nei kaip kepant
> mnesyte is maximos.

Kas savo ruožtu gali reikšti tik tai, kad Lidle nepatingi įmaišyti
krakmolo ;-)

S.