Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: Tomoshokas
Data: 2013-10-02 23:05:54
Jei atmintis nepaveda tai per pastaruosius 3 metus nesigavo orkaiteje 1
karta (kepam kas antra savaitgali) - nes raugas jau buvo pavepes ;);):)

Nea, cia viskas prasidejo nuo to kad duona orkaiteje issikepti tai kaip
griovi nuo Vilniau iki Kauno sviesolaidiniam kabeliui iskasi ;););)

Kai pateiki faktus - kazkaip bando nusukineti tema i pievas. Man tai
dzin - gal zmogui taip gyventi patogiau ;)

O jei dar pasakysiu kad varske patys daromes -  tikriausiai vokiskom
bulvem uzmetys ( bet nieko mes is ju normalu riebu lietuviska kugeli
issikepsime, nors prie jo reikia kur kas daugiau darbo ideti negu prie
duonos orkaiteje ;):):):) )