Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: ALORA
Data: 2013-09-25 09:40:56
kas turi, žino :) todėl ir klausiau turinčių :)
ar tu irgi jau nežinai, ar tau jo reikia? :)
vienžo, kažkoks stebuklingas puodas, kuris viską daro ir be kurio, anot mano
vokiškų kolegių, išsiversti absoliučiai neįmanoma. Aš mėginau kažką
paskaitinėti, manęs asmeniškai kažkaip ypatingai nieks nesužavėjo. Ypač
pardavimas 'vien per agentus'. Todėl ir klausiu

"Gipsas"  wrote in message news:l1u070$i48$1@trimpas.omnitel.net...

o kas tas yr?