Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: ig
Data: 2013-10-03 16:40:23
Nesuprantu ir as ka jus ten su tom duonekempem koordinuojat ? Zmona is
vakaro vakare sumaiso miltus su raugu nuo praeito kepimo (be jokiu
kombainu per 5 min), priberia ten semkiu visokiu, riesutu ir ryte ikisa
i orkaite. Nesedi ir neseka proceso, isima kvepiancia ir cepsi visi
apsiseilioje ir dar praso (svecius included).

Vienintele vieta kur duonkepe gal sutaupytu, tai elektra. Nes ne visa
orkaite kaitinti del kepaliuko, o tik tiek kiek reikia. Bet siaip...
issipisinejimas ir nekitaip. (nors pats vos nenupirkau iki kol
nepabandem paprastuoju budu, bet tik is nezinojimo)