Tema: Re: Thermomix - ar mumei jo reikia? :)
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-10-04 19:19:45
miltukais gal ir nea, bet ten tu gliukamatu pasitaiko ir naturaleis
pavidalais, taipkad nevartuojanciu visai turbut nerasi ;)

"amenox"  wrote in message news:l2mlma$rkf$1@trimpas.omnitel.net...

Aš nesuprantu kam visur tą gliukomatą kišti visur? Ar čia šitam grupse yra
kurie jį naudoja gaminant namie? Manau ne, o jei kalbam apie duonkepes
paimkit kad ir panasonic'o manualą ir paskaitykit receptus, nustebsit kokie
ten ingradientai, nei žodžio apie "gero skonio miltukus". :)