Tema: Re: Kokis aliejus geriausias?
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-31 12:39:42
;) aš kažkada rašiau, kad dirbau firmoje, kurioje lietuviškos prekės buvo aprūpinamos vokiškomis etiketėmis ir
parduodamos daug brangiau (ir klientai sakė, kad kokybė geresnė, nors tai buvo tos pačios jų žinomos prekės :)
Pasirodo, tai taikytina ir maistui. Gal reiktų pradėt kokį lietuviškų produktų įvežimą su kokiom vokiškom ar angliškom
etiketėm...