Tema: Re: Kokis aliejus geriausias?
Autorius: Povilas
Data: 2012-08-30 16:55:46
o siaip tai, as labai nesuku sau smegenu del to kuri galima,o kurio
negalima - tiesiog naudoju ta riebala,kuris labiau tinka arba patinka mano
seimai konkretaus patiekalo gamybai.Ir visai nesibodziu naudoti nerafinuota
saulegrazu alieju, kai jauciu,kad butent jo aromato reikia-pvz.kokiu nors
darzoviu trskiniams ziemai ; kepu vaikams didelius miltinius blynus ant
petelnios isteptos lasiniu ;jei yra tauku,bulves ar bulvnius blynus kepu ant
kiaules tauku.....