Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: apu
Data: 2010-10-17 21:57:38
nugi pabandyk ta beskoni varskes suri i omleta imontuot. man tai patinka. as
kai kepu vaikams ir zmonai omleta, tai savo penktadalyje imontuoju. nu ir
siaip omleto kepimas fun gaunasi : vienam su svogunais, kitam "plain",
treciam su svogunais ir mesyte, ketvirtam su cukinija, o paskutiniam su
varskes suriu ;-)

arba

pakept varskes suri keptuveje ir siek tiek cukriuko ir cinamono ant virsaus
pabarstyt.

galgisitavagina gausis HOT porno ;-)