Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: BigM
Data: 2010-10-15 15:51:43
kažkada parduotuvėje iš principo pastudijavau kumpelius. Vokiškus lyginau su
lietuviškais. Nu ir ką, pagal kainą vokiški buvo truputį pigesni, sudėtis
netgi šiek tiek geresnė už lietuviškus (aišku, buvo visokių stabilizatorių
ir pan.). Nu ir nupirkau fokišką ;)

čia kažkas rašė apie lenkiškus sūrius, kad iš principo jų nepirktų. O aš
kaip tik pirkau lenkišką, dabar nepamenu pavadinimu. Toli Madrigal ar pan.
vadinosi, tai tikrai skanesnis nei lietuviški. Taip kad lenkai su savo
produkcija, sakyčiau, vidutine kokybe "deda į klyną" lietuviškiems
gamintojams... LT nišiniai gamintojai dar sugeba kokybę rodyt, bet turi
gerokai paieškot.