Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: Ruta
Data: 2010-10-16 22:38:32
Am 16.10.2010 21:31, schrieb ALORA:
> va, Lietuvoj pirktas žaisliukas į letenėles pakliuvo :) Nuorodos:
> Platintojas: LT
> Gamintojas: DE
> Kilmės šalis: Kinija..

Šiaip tai kalbėjau konkrečiai apie maisto produktus.

> Nulupam lietuvišką etiketę, po ja vokiška su nuoroda Gamintojas: DE (bet
> kita firma, nei nurodyta lietuviškoj etiketėje)

Ar tikrai gamintojas? Nes 99% visokios tokios piguvos atvejų yra
"Hergestellt _für_", o tai nėra gamintojas. Aš manau, kad kažkokią skylę
jie ten atradę tose direktyvose, kad gali taip rašyti, kas Kinija akių
nebadytų. Nors realiai tai kur kitur... Tekstilės, avalynės ir žaislų
fabrikų visoj Europoj praktiškai 0.