Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: Junda
Data: 2010-10-16 11:00:50
Tik va toks mažas skirtumas, kad vokiečių outletuose tas pats
skudurėlis, pasiūtas Ukmergėj ar Kauno Dobile, kainuoja pigiau (o per
seilą ir DAUG pigiau) ir pateikiamas maloniau (pvz., parduotuvės
kondicionuojamos ir iš paskos nesekioja apsauginis krauju pasruvusiomis
akimis) nei čia. Bet dėl vietinių gamintojų ir parduotuvių antkainių
užtat dabar didžioji dalis supermamų apsiperka virtualiai amerikoj...