Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: trickyvic
Data: 2010-10-16 12:16:34
Nu tikrai ne, bliamba nueini pas mesininka UK, belenkuriame regione, na
imkim pati vargingiausia S. Airija nueini pas mesininka ir gauni
sviezios avienos ir ne uz kazkokia idiotiska kosmine kaina, bet net ir
minimuma gaunantis zmogus ja gali valgyti kiekviena diena, ir ne jiokia
ne nusenusi avis o 3 men eriukas.
Tas pats su jautiena, koks nors rump steak tai piguma visiska, ir filet
visai ikandama ir  po 2 minuciu ant vienos ir po 2 minuciu ant kitos
puses apkepus jau gali drasiai skanauti neishsilauzdamas dantu...
  Ten net desreliu gali susirasti ne tai kad vien tik su tikra mesa, bet
net ir is tos pacios ispjovos pagamintos desreles, apie surius net
nepradesiu kalbeti, nes ju tikrai daug visokio pasirinkimo ir zemomis
kainomis.
Aisku pilna zmoniu kurie pasinese ant greito maisto, tyngi, nemoka arba
neturi laiko gaminti, bet tai dar nereiskia, kad ten nera kokybisku
maisto produktu.