Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: trickyvic
Data: 2010-10-16 11:00:53
Na cia ziurint kur bet teke yra man uzhsirauti ant superiniu steiku ir
tai nebuvo ishskirtinio lygio kabokuose, o kas liecia angliskus
pusrycius tai jei jie served kur nors kitur Europoje ju kaina vos ne
dviguba, nes kaip ten besisuksi, o su vietiniai ingredientais to skonio
( geras jis ar blogas cia jau kita diskusija) neatkartosi... aisku
galima jamti lasinukus ar sonine vietoje ju bekonienos, kepti kokias
rukytas desreles, ir dar kokia kepenine, nu taip tai bus skanu bet tai
nebus fry-up'as :)
Ir dar, kaip ten neziuresi bet pati mesa tikrai yra geresnes kokybes nei
pas mus, turiu omenyje aviena ir jautiena ir kainos vos ne tokios pacios