Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-10-16 12:38:35
Kaip ir rasiau - reik vietas zinot. Kokybes santykis musu skoniui gal ir
geresnis kitose salyse sutinku. Bet, kad pas mus viskas beviltiskai, o kitur
viskas balta ir paklanutemis kvepia - pizdiozas. Nes kitaip nesugebu
paaiskinti fenomenu, kodel prie viso to afigenai gardaus ir pigaus gausybes
rago, mano pazistami airiai ir lietuviai emigrantai kisha i save toki shuda
ish prekybos centru, i kuri ah net ziuret negaledavau. Cia tokia mazohizmo
forma, ar kaip?