Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-16 16:42:28
na, pagal reikalavimus tai turi būti ne ovaliukas ir ne kodas, o aiškiu
tekstu išdėstyta, kas yra gamybos šalis, o kas kilmės šalis. Su maisto
produktais tai gana sudėtinga, nes grandinė labai ilga. Turbūt teko matyti
prie kokių mėsų reklamą, kad koks bulius gimęs DE, šertas DE pašarais,
skerstas DE ir DE išfasuotas. Tada savaime kyla mintis, kad su kita mėsa
taip nėra :) Na, man gal ir nebūtų kilę, bet vyro giminaičiai yra Bavarijos
ūkinykai, tai anot jų, rytų europos gaminiai jiems visą rojų žemėje sugriovė
ir kainas nudemingavo tiek, kad jie turėjo visą savo ūkę reorganizuoti, nes
daugumos produktų gaminti neapsimoka. Turbūt įsivaizduoji, ką reiškia
fokiečiui savo senas tradicijas pakeisti :) Todėl aš aniems esu kaip koks
rytų europos įsikūnijimas, kuriam reikia visą savo frustraciją išlieti :)