Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-16 12:46:09
manau, kad čia nelabai galima apibendrinti apie kainas, greičiausia yra
visaip. Dėl supermamkų amerikoj ir gi nieko pasakyt negaliu :)
Bet online aš irgi dažnai apsipirkinėju, nes pasiūla įvairesnė, nei
parduotuvėse, mažesnė kaina ir nėra drakonių su dirbtinėm šypsenom,
besisiūlančių tau padėti, vos tik prisilieti prie pirmo škurlio. Tai, beje,
vadinama draugišku aptarnavimu :)