Tema: Re: Lietuviškas fermentinis sūris
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-16 12:52:05
taip, visur reikia žinoti vietas. Aš asmeniškai niekur nepastebėjau didelio
skirtumo. Dar kol važinėjau po Europą kaip vertėja, per verslo pietus visur
būdavo superinis maistas, tame tarpe Lietuvoj ir dargi vietose, kur net
nesitikėsi - kažkokiose vos ne gamyklos valgyklose. O kai eini kažkur naujoj
vietoj kaip privatus asmuo, tai grynai laimės dalykas, gausi tai, kas skanu,
ar ne. Skanu, beje irgi sąvoka labai subjektyvi.